Vinter 09/10

Tots att skidsäsongen nästan är över så känner jag att en sammanfattning av hur den såg ut i modeväg var på sin plats. Mycket av detta ser dessutom ut som det kommer gå igen till nästa vinter så det är bara att anteckna mina tips och spara dem till nästa säsong igen.

1. Accessoarer, icke att förglämma även i backen. En pulka eller en ölburk i handen var nog det hetaste denna säsong
2. Naturlig utsmyckning, snön är inte bara vacker på marken! Använd den som utsmyckning även på dig!
3. Skidglasögonen skall vara på 24/7! De slutar ju inte vara snygga bara för att solen gått ner och skidorna åkt av!

Exempel på het outfit som följer alla tipsen!


Kommentarer
Postat av: Mates

Riktigt fräsig outfit maria!! Jag tycker dock att du ska använda mer guld, som jag... pengar, de är inge problem!



Hade gött!

2010-03-31 @ 17:41:44
Postat av: Soffan

HEJ MARIA



JAG ÄLSKAR DIN BLOGG TYKER DEN ÄR AS HÄFTIG JAG HAR NÅGRA FRÅGOR



1. ANVENDER DU STRING TROSOR

2. NÄR KÖPTE DU DINA FÖRSTA STRING TROSOR

3. KAN VI TREFFAS?????



KOLLA GÄRNA PÅ MIN BLOGG VI SES I VIMLET

2010-03-31 @ 18:41:09
URL: http://soffansmodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0